E-handelsdagen 2019 ble gjennomført 7. november med stor suksess. Netthandelsbransjen ble samlet for nettverksbygging og faglig påfyll i regi av Sandefjord Næringsforening (SNF), Universitetet i Sørøst-Norge (USN) og Gurusoft.
E-handelsdagen er en årlig konferanse og vi ser allerede frem til neste års samling.
Hva skjedde på e-handelsdagen 2019?
Kl. 08:00-08:30 |
Registrering, kaffe og mingling |
Kl. 08:30-08:40 |
Åpning og introduksjon av konferansier |
Kl. 08:40-09:10 |
Senior bransjeanalytiker Knut Erik Rekdal, Virke: «Status og utvikling innen e-handel» |
Kl. 09:10-09:40 |
Professor Asle Fagerstrøm, Høyskolen Kristiania: «Forbrukeradferd på nett» |
Kl. 09:40-10:00 |
Professor Kim Normann Andersen, Copenhagen Business School: «8 Ways to Launch a Successful Platform» |
Kl. 10:00-10:20 |
PAUSE |
Kl. 10:20-10:50 |
Professor Per Egil Pedersen og Stipendiat Richard Reinsberg, Vivant Digital: "Når plattformaktørene utfordrer netthandelen" |
Kl. 10:50-11:20 |
Guro Forseth Smith, daglig leder / gründer, Floyd.no: "En underdogs blomstring" |
Kl. 11:20-11:50 |
Brand & Digital Manager i Elkjøp, Marius Klemo: «Hvordan lykkes med vekst i både e-handel og fysiske varehus» |
Kl. 11:50-12:00 |
Oppsummering og avslutning |
Arrangementet ble avsluttet med lunsj og en god prat.