Skip to main content
Til toppen

Stillingen er lukket midlertidig

Vi har mottatt veldig mange gode søknader, og har startet intervjuprosessen.
Det er dermed litt for sent til å søke, dvs. til å bli tatt med i vurderingen i denne omgangen.
Vi merker at det var stor interesse for denne jobben, så vi takker alle som har vist sin interesse.


Customer Success Manager - Ecommerce Guru

Gurusoft, en ledende aktør innen utvikling av rapportløsninger, PIM og ecommerce programvare, søker en engasjert og dedikert Customer Success Manager til vårt team.

Om deg
Du elsker å jobbe med mennesker og har en lidenskap for å hjelpe de rundt deg å lykkes.
Du brenner for å bli en guru innen netthandel.
Du ønsker en jobb med høyt tempo, varierte oppgaver og store utviklingsmuligheter.


Som Customer Success Manager, eller kunderådgiver om du vil, inngår du i vårt konsulentteam og har ansvar for å sikre at våre kunder oppnår suksess gjennom:

  • Kundesamarbeid: Tett samarbeid for å støtte kundens strategi, måloppnåelse og tiltak.
  • Rådgivning: Sikre optimale løsninger gjennom rådgiving og digitalisering av forretningsbehov.
  • Brukerstøtte: Sikre at kunden får maksimalt utbytte av vår programvare.
  • Prosjektledelse: Effektiv planlegging, organisering, styring og oppfølging av avtalte leveranser.


Vi tenker at denne stillingen er riktig for deg som ønsker:

  • Å skape inntektsbringende og vellykkede nettbutikker sammen med dine kunder.
  • Å innta rollen som en av kundenes viktigste forretningsrådgivere.
  • En rolle der du påvirker utforming av Gurusoft sin programvare.
  • Å jobbe med forbedringer i interne prosesser.
  • Å jobbe tett på mennesker, både kollegaer, kunder og andre samarbeidspartnere.
  • En fleksibel hverdag.
  • Læringsmuligheter innen e-handelsfaget.


Hos oss kan du være deg selv, fullt ut!

Forventninger til vår nye kollega

  • Evnen til å håndtere prosjekter og koordinere komplekse oppgaver.
  • Utmerkede kommunikasjonsferdigheter og en proaktiv tilnærming til kunderelasjoner.
  • Utmerker seg i norsk, skriftlig og muntlig, da begge deler er essensielle for effektiv kommunikasjon med våre norske kunder.


Dersom du kjenner deg igjen i disse forventningene, og i tillegg har erfaring eller interesse fra et eller flere områder innen ecommerce, som eksemplene nedenfor, så ønsker vi å bli bedre kjent med deg.

  • Netthandelstrender
  • Digital markedsføring
  • Salg - B2B/B2C
  • Kundeservice og support
  • Dataanalyse og konverteringsoptimalisering
  • SEO (Søkemotoroptimalisering)
  • PIM (Product Information Management)
  • UX (Brukeropplevelse)


Hva vi tilbyr

  • Hyggelige og hjelpsomme kolleger.
  • Muligheten til å vokse og utvikle deg som en ecommerce guru.
  • Konkurransedyktige betingelser og gode fordeler.
  • Stillingen er tiltenkt ved vårt Oslo-kontor, men vi tilbyr også mulighet for å jobbe fra vårt kontor i Sandefjord for de som foretrekker det.

Vi oppfordrer også nyutdannede til å søke.

Hvis du vil bli en del av vårt team og bidra til suksessen til våre kunder, ønsker vi å høre fra deg!

Aktuelle kandidater kontaktes fortløpende.

 

PS! Hvis du befinner deg i Sandefjord i julen, treffer du oss på "hjem til jul" 21. desember. "Hjem til jul" er arrangementet for deg som leter etter jobb, skal lete etter jobb eller rett og slett er nysgjerrig på jobbmarkedet i Sandefjord. Så stikk innom oss for en prat der.

Kontakt Hilde for mer informasjon om stillingen

Lenker
Min side