Skip to main content
Til toppen
Informasjon om EOS, VA, klima og bærekraft

Øk kundelojaliteten: Slik bygger du en friksjonsfri og brukerfokusert nettbutikk

Bli med på frokostseminar og få de konkrete metodene Gurusoft og Dalema Group bruker for å snu engangskunder til langvarige, lønnsomme relasjoner. 


Vi inviterer til et praktisk seminar der vi deler konkrete metoder for å snu engangskjøpere til gode, returnerende kunder gjennom kundeorientert netthandel. Du får hands-on innsikt i hvordan du bygger tillit og lojalitet. Hør blant annet hvordan Dalema Group som driver kjente merkevarer som Arts & Crafts, Kremmerhuset, House of Yarn, Feel m.m. lykkes med sin brukerorienterte tilnærming.

Dette seminaret er perfekt for daglige ledere, netthandelssjefer, markedssjefer, e-handelsansvarlige og andre som jobber med digital strategi og konverteringsoptimalisering i nettbutikker. Deltakelsen er gratis med begrensede plasser!

Hva vil du lære? 
     

Dette er et praktisk rettet seminar. Du får konkret, umiddelbart anvendbar innsikt og lærer hands-on hvordan du bygger tillit og lojalitet – se eksempler på hvordan andre har lykkes.

✅ Konkrete verktøy og strategier for å sette brukeren i sentrum – fra forbedret produktvisning til friksjonsfri utsjekk.

📉 Hvordan du reduserer friksjon i kjøpsprosessen for å øke konvertering og kundetilfredshet.

📊 Metoder for å utnytte data til å levere personaliserte og tillitsskapende opplevelser.

💡 Eksklusivt Case: Dalema Group – Få innsikt i hvordan det norske konsernet, som driver merkevarer som Arts & Crafts, Kremmerhuset, House of Yarn, Feel m.m., har brukt kundeorienterte metoder for å skape suksess og lojalitet i et konkurranseutsatt marked.

Praktisk informasjon
     

Dato Tirsdag 9. desember

Tid 08:30 – 10:00 (Registrering og frokost serveres fra 08:00)

Sted Gurusofts kontorer, Sandakerveien 138, (Nydalen) Oslo

Servering Kaffe, kanelsnurrer og annet krydder!

Pris Gratis men begrensede plasser. De første 40 påmeldingene får plass, deretter venteliste.


Hvem møter du på frokostseminaret? 


Lena Ebeling, Løsningsarkitekt e-handel Dalema Group

Lena Ebeling er Løsningsarkitekt E-handel i Dalema AS. Hun er hovedinnleder i casestudiet om hvordan Dalema bygger kundelojalitet gjennom en brukerorientert nettbutikk.

Spisskompetanse: Med en kombinasjon av prosjektledelse, tung erfaring innen UX-design og webdesign, er Lena en nøkkelperson i utviklingen av Dalema Groups digitale kundereise. Hun vil vise deg hvordan konsernet, som står bak kjente merkevarer som Kremmerhuset, Arts & Crafts og Feel, lykkes med å bygge tillit og lojalitet gjennom en målrettet brukerorientert tilnærming.

Lær direkte fra Lena om hvilke verktøy og strategier de bruker for å snu engangskjøpere til gode, returnerende kunder i et svært konkurranseutsatt marked.


Edvard Krossøy, CTO Gurusoft

Edvard Krossøy er CTOi Gurusoft og har vært en sentral drivkraft i selskapet i over 12 år. Han har omfattende erfaring med å skape høykvalitets og verdiøkende løsninger for kunder.

Edvard er en lidenskapelig problemløser som trives i skjæringspunktet mellom mennesker og teknologi. Hans ekspertise spenner fra Machine learning, Solution Architect-arbeid og web design til produktutvikling – alt med fokus på å levere vellykkede kundeopplevelser og teamarbeid.

I seminaret vil Edvard Krossøy belyse det teknologiske fundamentet for en brukerorientert nettbutikk:

  • Hvordan Gurusofts plattform støtter strategiene for å redusere friksjon og utnytte data.
  • Innsikt i hvordan man sikrer at den tekniske løsningen er skalerbar, lynrask og tilgjengelig, noe som er avgjørende for kundetilfredshet og lojalitet
  • Edvard vil vise deg som deltar hvordan teknologien kan brukes som et strategisk verktøy for å levere de personaliserte og tillitsskapende opplevelsene som snur engangskjøpere til faste, lojale kunder.


Kjersti Arnberg, prosjektleder og leder for konsulent Oslo

Kjersti Arneberg er Konsulentleder for Oslo-avdelingen og Senior Prosjektleder i Gurusoft AS. Med syv års erfaring er hun det sentrale bindeleddet mellom mennesker og teknologi i komplekse netthandelsløsninger.

Kjerstis spisskompetanse ligger i å implementere nettbutikkløsninger med en rekke integrasjoner, samtidig som hun sikrer optimal brukeropplevelse og forretningsverdi. Hennes styrke er særlig knyttet til:

  • Å fokusere på brukerbehov i alle ledd av prosjektet.
  • Å kommunisere komplekse teknologiske temaer på en lettfattelig og ikke-teknisk måte.

Kjersti vil dele av sin erfaring med å lede prosesser som reduserer friksjon og skaper de solide, tillitsskapende rammene som er essensielle for å bygge kundelojalitet i alle faser av netthandelsprosjektet.

Lenker
Min side