Til toppen
Jevnlige oppgraderinger øker brukervennligheten og omsetningen

Jevnlige oppgraderinger øker brukervennligheten og omsetningen

Niche Norway AS har etter sin oppstart i 2009 hatt betydelig vekst, og leverer i dag alt fra utstyr, møbler og maskiner til arkitekttegnede løsninger hos serveringssteder, hoteller og kantiner.


De ansatte i Niche så tidlig at fremvekst på nett hadde et stort potensiale, og innså at en B2B-ehandelsplattform ville være et like godt medium som en selger. I tillegg var det essensielt for Niche å bruke tid og ressurser godt i oppstartsfasen, så en nettløsning ville derfor være veldig lønnsomt. Allerede i 2011 innledet Niche et samarbeid med Gurusoft om en ehandelsløsning, og siden den gang har virksomheten jevnlig oppgradert seg med Gurusoft sine nyeste løsninger. 

Hvorfor Gurusoft?

“På leting etter aktører hørte vi, gjennom flere referanser, at Gurusoft var veldig fremme på nettbutikk og løsninger.” - Chris Robin Berg, Markedssjef i Niche

Prosjektet:

  • B2B-handel

  • Integrasjon mot Visma.net

Gjennom hyppige oppgraderinger har Niche det nyeste oppsettet og løsningen som gjør at ting hele tiden fungerer sømløst. Selve nettbutikken er med dagens løsning bedre informert og mer brukervennlig enn den har vært tidligere, og kunder opplever at den både er effektiv og enkel å manøvrere. De jevnlige oppgraderingene fører også til at Niche kan bruke tid på de strukturelle og visuelle sidene, siden de vet at løsningen hele tiden er optimalisert. Økt fokus på markedsføring og de jevnlige oppgraderingene av e-handelsløsningen har sammen gjort at Niche hvert eneste år dobler omsetningen på nett. 

Videre vil Niche nå innlede en prosess med Visma, hvor Gurusoft også er en viktig brikke i samarbeidet. 

Kommentar fra Niche: 

“Gurusoft er stort sett raske på ballen dersom det oppstår problemer, og vi har hele veien opplevd både god kontakt og support ved behov” - Chris Robin Berg, Markedssjef i Niche