Skip to main content
Til toppen

Gurusoft
prosjektfaser


Gjennom kunnskap finner vi
morgendagens løsning

 


I Gurusoft er vi opptatt av gode og velgjennomførte prosjektfaser. På den ene siden har vi arbeidsmetodene vi bruker internt, og på den andre siden den tette oppfølgingen mot kunden og kartlegging av deres behov.

 

Etter prosjektet

 
Kundeservice

Etter lansering avsluttes hovedfasen med prosjektleder og løsningsarkitekt, og dere blir overført til vår kundeservice som er behjelpelig hvis dere har spørsmål eller det skulle oppstå noe uforventet.

Driftsfasen

Butikkansvarlige jobber aktivt med løsningen og er superbruker og hovedkontakt for Gurusoft kundeservice avdeling.

 

 
Videreutvikling

Det å drive netthandel er en kontinuerlig prosess der løsninger må evalueres fortløpende og nye tiltak må testes ut.

Supportavtale

Gurusoft tilbyr utvidet supportavtale og SLA for de kunder som ønsker dette

 

Etter prosjektet

 

Under prosjektet

 

Før prosjektet

Et godt definert målbilde og en tydelig strategi er utgangspunktet for enhver prosess med mål om å lykkes. Vi finner ut av:

Hvorfor velge oss?

 

  • Vi er kjent for å snakke forretning, ikke teknologi, med våre kunder. Etter en samtale med Gurusoft, eller en av våre mange kunder, vil dere se nye muligheter for digitalisering og økt konkurransekraft i deres verdikjede.
     
  • Brukerdrevet produktutvikling med kort vei mellom kunde, support og utvikler gir oss en unik mulighet til å utvikle brukervennlige og tidsbesparende bransjeløsninger. 
     
  • Fagkunnskap og innovasjon, med tilhold i netthandelsbyen Sandefjord tar vi pulsen på netthandelen hver dag. Vi brenner for vårt fag, våre produkter og suksess for våre kunder!

 

Lenker
Min side