Til toppen
image


Enkel bestilling for både forbrukere og forhandlere

Foss Fabrikker har i 50 år levert og formet norske baderom med fokus på funksjonalitet, kvalitet og design. De har gjennom sin merkevare Foss Bad bygget stein på stein og er i dag å finne i mange norske hjem. I forbindelse med 50 årsjubileet i 2018 ble logoen fornyet og forenklet til Foss.


 

Mot nye salgsmarkeder 

Salget av deres merkevare er i utvikling, på samme måte som produktet i seg selv. Foss Fabrikker ønsket derfor å oppgradere deres salgsmuligheter, de ønsket å gjøre det enklere for forhandlerne å kjøpe merkevaren. Disse ønskene skulle bli oppfylt ved å starte en nettbutikk. I en bunke med flere tilbud fra ulike nettbutikkleverandører skilte Gurusoft seg ut, som godt etablerte med både gode referanser og løsninger. 
 

Gurusoft leverte med det en skreddersydd løsning til Foss Fabrikker, som ga både forbrukere og forhandlere en enkel bestillingsprosess. Gjennom nettsiden har forbrukerne nå muligheten til å sitte hjemme i sofaen og bestille, samtidig som forhandlerne slipper å ringe inn for å bestille. Den nye nettbutikken åpnet for enkle bestillingsmuligheter, som heller ikke ble avhengig av brukerne sine dataferdigheter.
 

Lønnsom løsning 

Løsningene fra Gurusoft traff brukerne, for stadig flere og flere av Foss Fabrikker sine kunder tok i bruk nettbutikken. I dag er store deler av deres salg flyttet over på nettbutikken, og et mål for fremtiden er å få enda flere forbrukere til å bestille via nettet. Foss Fabrikker er med andre ord godt fremoverrettet inn mot den digitale fremtiden, og de planlegger å fortsette og fokusere på utvikling. 
 

“Vi anser Gurusoft som en samarbeidspartner; sammen utvikler vi oss mot våre mål” - Tone Foss, styreleder i Foss Fabrikker AS

Sjekk ut deres nettbutikk: https://www.fossfabrikker.no/